ul. Luboszycka 11/117, 45-215 Opole
Digital marketing, czyli marketing internetowy, pozwala na reklamowanie produktów i usług Twojej strony www za pomocą różnych kanałów cyfrowych. Dopasowuję wszystkie działania, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów, tak aby przyniosły one najszybsze efekty, a także szybki zwrot środków zainwestowanych w reklamę. Bez dwóch zdań – internet to obecnie najlepsze miejsce do zapoznania użytkowników z Twoją ofertą. Jest to także świetne miejsce do zaznajomienia potencjalnych klientów z filozofią marki i budowania pozycji eksperta w danej branży. Pamiętaj, że w internecie dużo łatwiej jest otrzymać opinię i ocenę, która może zostać z Tobą na dłużej. Z tego też powodu warto poprosić o fachową pomoc specjalistów z branży marketingowej i otrzymać biznesplan w oparciu o rozwój i strategię prowadzenia marki.
I chociaż zabrzmi to okrutnie, nie ma się co czarować – obecnie niezwykle ważne jest bycie widocznym w internecie. Ze względu na coraz większą konkurencję, a także coraz bardziej świadomych i wymagających klientów ,Twoja firma musi nadążać z promocją i reklamą za pomocą różnych źródeł. Z tego też powodu oferuję Ci obsługę digital marketingu na najwyższym poziomie. Sprawdź sam.
10
Lat doświadczenia
Za pomoc w promowaniu danej marki w sieci internetowej odpowiada agencja reklamowa. Jej działania opierają się na danej strategii marketingowej, która wykorzystuje sieć internetową do pozyskania ruchu na stronie, a także wyświetlania informacji marketingowych skierowanych do odpowiednich osób. Na ten moment nie ma lepszego sposobu na zwiększenie zasięgu i pozyskanie nowych klientów.
Reklama internetowa znana jest już od końca XX wieku. Była ona wówczas niezwykle prostym banerem graficznym. Z tej formy promocji korzystały głównie małe i średnie firmy. Od tego czasu reklama ewoluowała i stała się niezwykle rozwinięta. Obecnie można ją dostosować nie tylko do indywidualnych potrzeb danej marki, ale także tworzyć ją w różnych formatach i następnie kierować do sprecyzowanego klienta. Dzięki znajomości jego potrzeb staje się ona spersonalizowana i dająca poczucie, że to użytkownik nad wszystkim sprawuje pieczę.
Niezwykle ważne, oprócz pozycjonowania strony, jest prowadzenie kampanii reklamowych w narzędziu Google Ads. Dlaczego? Nie ma szybszego i bardziej skutecznego sposobu na zaprezentowanie szerokiemu gronu odbiorców Twojej firmy w internecie niż właśnie ono.
Płatne reklamy Google Ads przez wielu traktowane są jako alternatywa dla SEO, jednak ja traktuję je jako uzupełnienie pozycjonowania, które pozwala na zaistnienie w wyszukiwarce na szczycie wyników.
Skąd pewność, że kampanie Google Ads są właśnie dla Ciebie? Jedynym warunkiem, aby móc je prowadzić dobrze jest prowadzenie strony internetowej, ponieważ budżet reklamowy zależy od tego, ile kosztuje jedno kliknięcie w reklamę. Kwota ta może wahać się od kilkunastu groszy do nawet kilkuset złotych. Skąd taka różnica? Wynika to przede wszystkim z konkurencyjności danych fraz kluczowych w branży, do której należy Twoja firma. Właśnie dlatego dobór słów, na których będą bazować kampanie reklamowe jest niezwykle ważny.
Naszym celem powinno być dopasowanie Twojej oferty do rynku i do oczekiwań klientów. Dzięki współpracy dostosujemy kampanię tak, żeby sprowadzała ona na Twoją stronę tylko wartościowy ruch. W przypadku reklam w Google Ads możemy mówić o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym. Warto przed rozpoczęciem tych działań marketingowych dobrze poznać zachowania swojego odbiorcy.
Chcesz, żeby Twoja reklama dotarła do jak największego grona odbiorców? Postaw w takim razie na prowadzenie profilu społecznościowego. Jest to niezwykle skuteczny sposób na poszerzenie listy potencjalnych klientów. Dlaczego? Wykorzystując możliwości oferowane przez Facebook czy Instagram, pokazujesz swoją markę od innej strony – bardziej przystępnej. Klienci lubią mieć poczucie, że stworzyli z daną firmą swego rodzaju więź. Reklamowanie się za pomocą social mediów jest do tego świetnym kanałem. Dzięki lajkom, serduszkom czy przestrzeni do komentowania, reklama nie tylko skłania do zakupu w danym momencie, ale także do zbudowania relacji, która będzie trwała dłuższy czas.
W przypadku promocji marki w social mediach, dużą rolę odgrywają tutaj projekty graficzne. To właśnie na nie na samym początku natrafia użytkownik. Jeśli znajdzie na Facebooku, Instagramie lub TikToku treści prezentowane w sposób kreatywny, chętniej zapozna się z ofertą danej marki. Reklama w social mediach to nie tylko lepszy wizerunek marki, ale również zwiększona sprzedaż i bezpośredni kontakt z klientem.
Pojawienie się w wyszukiwarce Google na pierwszych pozycjach jest niezwykle ważnym krokiem w całej strategii marketingowej. Wynika to z faktu, że SEO to nie tylko skuteczny sposób na promocję firmy online, ale również przepis na zwiększenie ruchu na stronie i dotarcie do szerszego grona odbiorców przy stałych kosztach.
Reklama oparta o pozycjonowanie strony jest szczególnie polecana osobom chcącym promować markę w sposób lokalny. W pozycjonowaniu liczy się długotrwały efekt, dlatego też opiera się ono na szeregu działań, których celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. Moim zadaniem jest prowadzenie procesów zarówno na stronie (on-site), jak i poza nią (off-site).
Wyszukiwarka Google zwraca bardzo dużą uwagę na jakość pozycjonowanych stron. Z tego też powodu warto to zadanie zlecić specjalistom. Dzięki wiedzy i doświadczeniu dopasuję wszystkie czynniki mające wpływ na optymalizację witryny, dzięki czemu zajmie ona wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Reklama internetowa Opole, opierająca się na pozycjonowaniu strony oraz sklepów internetowych, prowadzi następujące zadania w ramach obsługi strony:
• linkowanie wewnętrzne,
• linkowanie zewnętrzne,
• poprawienie indeksowania strony do urządzeń mobilnych,
• optymalizacja kodu HTML,
• nasycenie treści oraz nagłówków słowami kluczowymi.
Dreseo Team
Poznaj naszych liderów
Istnieje także sposób reklamowania firmy za pomocą wizytówki dostępnej w narzędziu Google Moja Firma. Ta prosta i skuteczna metoda polega na założeniu profilu w GMF i uzupełnienia go o wszystkie najważniejsze informacje.
Dzięki firmowej wizytówce Twój biznes stanie się lepiej widoczny w lokalnych wynikach wyszukiwania oraz znaleźć go będzie można w Google Maps. Google Moja Firma jest niejako wsparciem dla działań prowadzonych w ramach pozycjonowania strony.
Mapy Google umożliwiają zlokalizowanie siedziby Twojej firmy, a także wyznaczenie do niej trasy. Jest to niezwykle cenny dodatek, który umożliwi pozyskanie klientów w nietypowych sytuacjach. Jeśli prowadzisz warsztat naprawy samochodów, a przy okazji masz dobrze zoptymalizowaną wizytówkę, ludzie potrzebujący Twojej pomocy w najmniej oczekiwanym momencie będą mogli się z Tobą w szybki sposób skontaktować.
Wizytówka Google Moja Firma powinna zostać uzupełniona o takie informacje, jak:
Co istotne, wizytówka może być uzupełniania przez użytkowników o oceny i opinie, a także zdjęcia. Jest to zaleta pozwalająca na zbudowanie lepszego wizerunku marki w internecie.
Formy reklamy mogą być różne. W zależności od potrzeb danej marki, może to być reklama zewnętrzna – banery, plakaty czy spoty reklamowe w radiu i telewizji. Dla innych ważniejsza będzie reklama internetowa pozwalająca na dotarcie do sprecyzowanego odbiorcy. Pamiętaj, że Twoja strona jest pierwszym miejscem, z którym ma do czynienia użytkownik sieci internetowej. To właśnie ona powinna być miejscem, gdzie znajdzie on wszystkie niezbędne informacje i podejmie decyzję o dalszej konwersji.
Jeśli szukasz specjalisty, który pomoże Ci rozreklamować własny biznes za pomocą marketingu internetowego, skontaktuj się ze mną już dziś. Moja wiedza i doświadczenie pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i pokazać klientom, dlaczego to właśnie Twoje usługi powinni wybrać.