ul. Luboszycka 11/117, 45-215 Opole
Pozycjonowanie strony internetowej pomaga nie tylko zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania i pozyskać nowych klientów, ale także wzmocnić świadomość marki na tle konkurencji.
Moim zadaniem jest przygotowanie i następnie wdrożenie specjalistycznych działań umożliwiających rozwój Twojej firmy w sieci internetowej. Szukasz odpowiedniego specjalisty? Skontaktuj się ze mną i sprawdź moją ofertę związaną z działaniami marketingowymi w internecie.
10
Lat doświadczenia
Pozycjonowanie stron www to działanie polegające na optymalizacji danej witryny do potrzeb wyszukiwarek internetowych i zapytań użytkowników. SEO (Search Engine Optimization) uznawane jest za jeden z najważniejszych elementów związanych z budowaniem świadomości marki oraz jej reklamowaniem szerszemu gronu odbiorców.
Zatem jeśli Twój biznes ma swoją siedzibę w Opolu i to właśnie tutaj oferujesz swoje usługi, może zainteresować Cię pozycjonowanie lokalne Opole, które będzie łączyło w sobie wszystkie niezbędne działania mogące przynieść ruch na stronie, a także zwiększoną liczbę konwersji.
Za główny cel pozycjonowania stron uznaje się wyświetlanie strony internetowej lub podstrony na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe. To właśnie słowa kluczowe stanowią odpowiedź na pytanie zadane przez użytkowników w sieci wyszukiwania. Dzięki znajomości aktualnych wytycznych algorytmów oraz odpowiedniej analizie strony przygotuję dla Ciebie najlepszy plan działania optymalizacji strony internetowej.
Pozostałe cele to także:
Jak działa pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron w Opolu lub pozycjonowanie sklepów internetowych odbywa się w oparciu o działania, które tworzą strategię pozycjonowania. Zaliczyć do ich możemy:
Przygotowanie odpowiednich treści, czyli contentu, opiera się przede wszystkim na pisaniu artykułów blogowych i opisów kategorii pozostałych treści mających wpływ na zwiększenie widoczności oraz ruchu na stronie. Dzięki dokładnej analizie branży oraz konkurencji, a także warunków lokalnych firm oraz pozostałych czynników wpływających na jakość strony jestem w stanie określić najbardziej wartościowe działania związane z SEO właśnie dla Ciebie. Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, tworzę bazę słów kluczowych, które w najlepszy sposób określają Twój biznes. Jest to jeden z ważniejszych elementów pozycjonowania, ponieważ to na nim będą opierać się pozostałe działania. Frazy kluczowe, jak już wcześniej wspomniałem, są także odpowiedzą na pytania użytkowników wyszukiwarek.
Aby strona była atrakcyjna zarówno dla odbiorcy, jak i algorytmów Google, oprócz wartościowych tekstów i oprawy graficznej, musi być uzupełniona o kod źródłowy. Właśnie na tym polega optymalizacja witryny pod względem technicznym. W jej trakcie sprawdzam, czy Twoja strona spełnia wszystkie wymogi narzucone przez algorytmy. Do zadań związanych z optymalizacją strony należą:
Dreseo Team
Poznaj naszych liderów
Nie mniej ważnym elementem wpływającym na dobrą pozycję strony internetowej jest dobrze zaplanowane i wdrożone pozyskiwanie linków prowadzących do strony. Link building, bo tak się nazywa potocznie „budowanie linków”, polega na umieszczeniu na stronie jak największej liczby wartościowych odnośników w treściach, które prowadzą do Twojej witryny. Algorytmy zwracają uwagę na polecane strony w internecie i to je starają się polecać użytkownikom. Im bardziej renomowane źródło, tym lepsza pozycja w Google. Linkowanie zewnętrzne może swoje źródło mieć w:
Nie ma chyba lepszego sposobu na zapewnienie swojej stronie długofalowego ruchu potencjalnych klientów niż dobrze poprowadzone pozycjonowanie stron Opole. Dzięki zapewnieniu użytkownikom stałego dostępu do odpowiedzi na zadawane przez nich pytania w sieci wyszukiwania spełniasz ich podstawą potrzebę w internecie. A to działanie może przełożyć się na zrealizowane konwersje w postaci zakupienia danych przedmiotów lub kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat oferowanych usług.
Z tego też powodu pozycjonowanie stron kładzie duży nacisk na dobrze dobrane słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. Dzięki wartościowym treściom blogowym, poradnikom, a także opisom niezbędnym do zweryfikowania, czy dany produkt/usługa jest dla odbiorcy wypozycjonujesz swoją stronę i zapewnisz jej wartościowy ruch bez dodatkowej promocji w postaci płatnych reklam.
Analiza strony internetowej oraz sklepu e-commerce pozwala na dostosowanie strategii rozwoju marki pod biznes i branżę, w której działasz. Dzięki lepszej widoczności strony oraz odpowiedzi na to, w jaki sposób klienci szukają produktów możesz wpłynąć nie tylko na wysokie pozycje witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim zwiększyć ruch w swoim e-commerce. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, działania SEO ukierunkowane na pozyskiwanie klientów są właśnie dla Ciebie.
Dokładna analiza konkurencji i jej działań prowadzonych w sieci pozwoli ulepszyć proces pozycjonowania i ukierunkować go tak, aby użytkownicy odwiedzający różne strony stawali się Twoimi potencjalnymi klientami – nie konkurencji.
Zatem można uznać, że efektywność pozycjonowania zależy tak naprawdę od ruchu, który generują potencjalni klienci. I to właśnie za pomocą swojej wiedzy i doświadczenia oraz licznych narzędzi proponuję Tobie – maksymalne wykorzystanie potencjału Twojego sklepu internetowego i stworzenie marki o niezachwianej reputacji w sieci internetowej.
Prowadzisz lokalny biznes i zastanawiasz się jak dobrze zbudować swoją markę, tak aby Twoja oferta trafiała do zdefiniowanego odbiorcy? Pierwszym krokiem mającym na to wpływ będzie podjęcie decyzji odnośnie do pozycjonowania lokalnego.
Czy pozycjonowanie lokalne pomoże? Przede wszystkim dostosuje stronę do zapytań związanych z konkretnym regionem lub miastem. Dzięki tej optymalizacji Twój biznes może pojawiać się w odpowiedzi na takie zapytania, jak: „mechanik Opole” czy „sklep rowerowy Opole”.
Pod kątem pozycjonowania lokalnego warto zwrócić również uwagę na takie aspekty, jak:
Jeśli chcesz osiągnąć zadowalające efekty, musisz liczyć się z tym, że trzeba poświęcić na to dużą ilość czasu i cierpliwości. Dzięki wspólnej pracy nie tylko odnotujesz wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, ale również zwiększysz swoje zyski. Z pewnością zastanawiasz się, ile mogą kosztować działania w zakresie pozycjonowania lokalnego lub na terenie całej Polski? Otóż budżet przeznaczony na SEO zależy od rynku, na którym przyjdzie nam działać, i konkurencji, z którą będziemy musieli się zmierzyć.
Pierwszym krokiem współpracy będzie przygotowany przez nas audyt SEO, czyli zbiór najważniejszych informacji na temat Twojej strony. Znajdziesz tam bazę fraz kluczowych, a także frazy lokalne, na które warto się pozycjonować. Przeprowadzę również wstępne badanie techniczne witryny oraz wskażę największe błędy, które niezwłocznie należy poprawić.
Dzięki nam pozyskasz nowych klientów i zbudujesz zaufanie do swojej marki.